Als je af wilt vallen met een blijvend resultaat, kies dan voor hulp bij voeding. Zo kies je voor een duurzaam resultaat, iets dat de verschillende crash diëten die er zijn je zeker niet te bieden hebben. Hulp bij voeding betekent een eetplan op maat. Combineer je dit met een beweegplan en afslanken is geen enkel probleem meer. Bovendien is hulp bij voeding gewoon goed voor je algehele gezondheid.

Leer een andere manier van eten aan

Hulp bij voeding betekent een andere manier van eten aanleren. Je plant meer eetmomenten in en eet verstandiger. Soms zijn dit kleine aanpassingen, aanpassingen die echter wel het verschil kunnen maken. Zo eet je gewoon wat kleinere porties en snoep je minder. Voortaan eet je fruit en groenten als tussendoortje, en geen chips en worst. Hulp bij voeding betekent ook de etiketten op voedingsproducten leren lezen.

Volkoren Producten geven je een veel voller gevoel

Vergelijk voor je een bepaald product kiest het aantal calorieën, vet, eiwitten en de koolhydraten. Wist je trouwens dat volkorenproducten je een voller gevoel geven en je veel minder drang voelt om te snoepen? Hulp bij voeding zal je op het hart drukken niet dagelijks de weegschaal te beklimmen. Kies een vast moment in de week en beloon jezelf als jij je doelstellingen gehaald hebt. Want het vergt wel een andere mindset als je duurzaam af wil vallen.

Handvatten en nuttige tips

Hulp bij voeding is vooral bewuster zijn, bijvoorbeeld van de hoeveelheid calorieën in bepaalde producten. Daarbij wordt rekening gehouden met de meest voorkomende oorzaken van aankomen en slecht eten: stress, een emotionele gebeurtenis, door je werk veel buiten de deur eten of als je gestopt bent met roken. Ook voor dergelijke situaties krijg je handvatten en nuttige tips aangereikt. Dergelijke emotionele gebeurtenissen werken emo-eten in de hand, iets dat je kunt vergelijken met regelmatige eetbuien.

Omarm zowel het eet- als het beweegplan

Als hulp bij voeding verzorgd wordt door een diëtist, check dan eerst of dit wordt vergoed door je zorgverzekeraar. Als je de hulp bij goede voeding omarmt hebt, doe dit dan ook met het beweegplan. Doel van dit beweegplan is om zoveel mogelijk calorieën te verbranden. Denk nou niet dat je elke dag naar de sportschool moet, want simpel een aantal vaste momenten in de week wandelen kan soms al voldoende zijn. Neem beiden plannen serieus. Want het eetplan plus het beweegplan is een mooi voorbeeld dat een plus een ook drie kan zijn.

Hulp bij voeding

Hulp bij voeding

Je zou ook interesse kunnen hebben in

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *